خدمات پس از فروش

اولویت ما همواره کاهش هزینه های شماست که این امر مستلزم رعایت موارد گوناگونی‌ست که گوشه‌هایی از آن را برای شما می‌گوییم:

 

  1. کیفیت بالای جت‌پرینتر های ارائه شده بیشترین سهم را در کمتر شدن خرابی و بالطبع پایین نگاه داشتن هزینه خدمات دارد.
  2. ایجاد مجرب‌ترین و مجهز‌ترین تیم کارشناسان فنی که به صورت مداوم تحت دوره های آموزشی شرکت مادر قرار دارند باعث می‌شود در کمترین زمان مشکل دستگاه‌ها به صورت تلفنی و یا حضوری به صورت دقیق و به دور از آزمون و خطا رفع گردد. که البته این مهم مستلزم داشتن ابزار درست و دقیق و وسایل نقلیه مناسب هم هست که ما هرگز در این زمینه کوتاهی و یا حتی صرفه‌جویی هم نداریم. فاصله‌ی زمانی بین ما و شما تنها فاصله‌ی مکانی‌ست که با اتومبیل‌‌های شرکت و یا هواپیما پیموده می‌شود.
  3. ارائه گارانتی واقعی برای یک‌سال و خدمات پس از فروش برای ده سال که البته تعداد زیادی ازدستگاه‌های تحت پوشش ما در حال حاضر بیش از بیست سال است که کار می‌کنند و همچنان به آن‌ها خدمات می‌دهیم.
  4. اورجینال بودن جوهر، حلال، فیلتر ها و قطعات یدکی و موجود بودن آن‌ها در انبار مرکزی برای دسترسی آسان و فوری
  5. با این‌که تمامی انواع جوهرها به صورت اورجینال موجود می‌باشد، این نمایندگی از سال 1389 و با شروع تحریم‌ها ، با سرمایه‌گذاری بسیار بالایی،  اقدام به بومی‌سازی، فرموله و بسته بندی جوهر و حلال های جنرال با کیفیت یکسان با نمونه‌های اورجینال نموده است تا از این طریق هم قیمت مواد مصرفی را در پایین ترین سطح ممکن نگاه داریم و از این لحاظ کمترین وابستگی را به واردات داشته باشیم .
  6. طرح دیگری که برای کاهش هزینه ها ایجاد کرده‌ایم، طرح سرویس‌های دوره‌ای است که می‌توایند پس از پایان یافتن مدت گارانتی دستگاه‌ها از آن استفاده کنید. در این طرح شما با پرداخت مبلغ ناچیزی به صورت ماهیانه از پرداخت دستمزد و هزینه‌ی ایاب و ذهاب معاف می‌شوید و چاپگرهایتان به صورت ماهیانه و خودکار توسط کارشناس فنی ما ویزیت می‌شوند که این کار باعث افزایش  طول عمر دستگاه هم می‌شود.

خدمات پس از فروش جت پرینتر های هیتاچی و لینکس
خدمات پس از فروش جت پرینتر های هیتاچی و لینکس